Kupec ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga na xxxi e-naslov sporoči, da odstopa od pogodbe in mu ob tem ni treba navesti razloga za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega naročila (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

POMEMBNO

Ob vračilu artikla prodajalcu (Desk d.o.o.), morate priložiti reklamacijski zapisnik, ki ga lahko sestavite sami.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je podjetje Desk d.o.o., Kosovelova 36, 6310 Izola.

Blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno oz. drugo ustrezno varno embalažo). Priporočamo, da blago vrnete preko dostavne službe, ki omogoča sledenje vaše pošiljke.

Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen kadar je vnaprej dogovorjeno drugače.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

NAPOTKI ZA VRAČILO BLAGA

Pri spletnem nakupu si artiklov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato omogočamo (v okviru zakonskih določil) možnost vračila blaga - odstop od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čim hitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, iz katerega je razvidno, na kaj bodite pozorni pri nakupu:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler se ne prepričate, da je artikel ustrezen,
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku,
  • vidne sledi uporabe blaga (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za vračilo.

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odprete in ga pregledate. V primeru, da vam ne ustreza oz. da bila vaša pričakovanja napačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru nakup reklamirate.

 

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali paket fizično poškodovan, da v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, morate pri kurirski služni sprožiti postopek reklamacije. To storite tako, da paket odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli, ne da bi karkoli dodali ali odstranili. Uslužbenec pošte bo izpolnil Zapisnik o poškodovani pošiljki. Skupaj s kurirsko službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

VRAČILO SREDSTEV

Na osebni račun kupca bomo vrnili dejansko vplačana sredstva. Če je bil pri nakupu predložen darilni bon, se ta vrne na račun kupca v spletni knjigarni.